Chatforma is een messenger-marketingplatform waarmee u chatbots en geautomatiseerde messenger-verkopen kunt maken zonder codering
Chatforma is een messenger-marketingplatform waarmee u chatbots en geautomatiseerde messenger-verkopen kunt maken zonder codering

Over ons
Chatforma is een multifunctionele chatbot-maker die algemeen bekend is in Rusland en het GOS. Hiermee kunt u het proces van communicatie met klanten automatiseren, waardoor de verkoop stijgt. U kunt in slechts tien minuten een chatbot maken, zelfs zonder programmeervaardigheden.
We zijn al lang actief in de markt en hebben niet alleen een zeer professionele staf van specialisten weten te verwerven, maar ook een groot klantenbestand. Met behulp van Chatforma zijn bots voor hotels, sportscholen, dansscholen, voedselbezorgdiensten en professionele fotografen gemaakt en gelanceerd. Wat uw bedrijf ook doet, met onze hulp kunt u zeker bots maken en het communicatieproces met klanten automatiseren!
Nu is ons bedrijf een nieuwe ontwikkelingsfase ingegaan - we hebben een op blockchain gebaseerde interne valuta gecreëerd, C-BOT (CBT) genaamd, die kan worden ingewisseld voor bedrijfsdiensten, na ontvangst van de gunstigste voorwaarden voor samenwerking. Het CBT-token zal binnenkort op cryptocurrency-uitwisselingen verschijnen en de prijs zal stijgen naarmate het bedrijf zich ontwikkelt, maar in de tussentijd heb je de mogelijkheid om ons en ons bedrijf beter te leren kennen en de juiste investeringsbeslissingen te nemen!
Chatbot-functie
Met chatbots die zijn gebouwd met Chatforma kunt u messengers verbinden met services van derden, zoals agenda's of CRM-systemen. Ze kunnen met klanten communiceren via sms, maar ook hen voorzien van verschillende fotomaterialen, handige bestelformulieren of registraties. Wanneer een klant een bestelling plaatst, ontvangen medewerkers van het bedrijf automatisch alle nodige meldingen om diensten te verlenen.
De door ons gemaakte chatbots zijn geschikt voor gebruik in elk vakgebied. Als het voor een bedrijf belangrijk is om competente communicatie met klanten tot stand te brengen, zal Chatforma helpen. Chatbots vervangen op geen enkele manier ondersteuningsdiensten, maar helpen hun werk te optimaliseren en zorgen ervoor dat u 24 uur per dag in contact kunt blijven.
Platformbediening
Chatforma kan worden geïntegreerd met gegevens van meer dan 2000 services: Google Spreadsheets, MySklad, Gmail, Slack, enz. Gebruikers kunnen de drive-constructor testen - onze site heeft een testmodus die 15 dagen duurt. Daar vindt u ook alle benodigde instructies, videobestanden en materialen die de algoritmen voor het maken van een effectieve chatbot in detail uitleggen.
ons voordeel
We hebben ervaring in verschillende marktsegmenten - er zijn meer dan 74.000 bots gemaakt met behulp van de functionaliteit van ons platform. U kunt kennis maken met de meest interessante en succesvolle in het gedeelte Cases van onze website. Met de Chatforma-functionaliteit kunt u chatbots van elke complexiteit maken, zowel voor persoonlijke websites als voor elke messenger.
Met andere woorden, met de Chatforma-service kunt u de meeste van uw typische bedrijfsprocessen automatiseren. Bots die ermee zijn gemaakt, kunnen een aantal routinetaken uitvoeren. Al meer dan 2.500.000 mensen gebruiken de door ons gemaakte bot.
Wat zijn chatbots en hoe helpen ze bedrijven?

Vandaag willen we het hebben over virtuele gesprekspartners waarmee bedrijven het informatiebeheer kunnen optimaliseren en de omzet kunnen verhogen. Chatbots zijn een uitstekende vervanging voor een operator, manager of operator voor technische ondersteuning. Bots kunnen routinetaken uitvoeren, waardoor specialisten tijd vrijmaken voor complexer en creatiever werk. In dit artikel zullen we proberen te begrijpen wat een chatbot is en wat de voordelen zijn voor verschillende soorten bedrijven.
Wat zijn bots en chatbots?
Bots zijn programma's die automatisch bepaalde acties uitvoeren volgens een bepaald algoritme. Zijn functie is om zo snel mogelijk eentonig en repetitief werk te doen.
Chatbots zijn robots die met u kunnen communiceren via messengers of sociale netwerken. Interactie vindt plaats in een normale dialoogbox, precies hetzelfde als bij een gesprek met een directe gesprekspartner. Het enige verschil is dat chatbots vaak voorgedefinieerde zinnen gebruiken.
Deze virtuele gesprekspartners kunnen 24 uur per dag contact hebben en kunnen zichzelf er zelfs aan herinneren als de gebruiker de dialoog vergeet. Chatbots kunnen alle diensten en ondersteunende diensten vervangen. Ze vereenvoudigen de interactie met gebruikers door vragen in de volgende categorieën te beantwoorden:
- Algemene informatie over bedrijfsmodi.
- Verzamel gebruikersgegevens via formulieren voor infobusiness.
- Acceptatie van de bestelling.
- Verspreiding van nieuws en notificaties.
- Antwoorden op veelgestelde vragen.
- Gebruikerssegmentatie voor distributie van speciale aanbiedingen.
- Invoer.
We hebben een lijst samengesteld met niches waar chatbots het meest effectief kunnen zijn:
- Organisatie van evenementen (conferenties, seminars, festivals).
- De dienstensector (schoonheidssalons, autoservices, sportclubs).
- Algemene catering (restaurants, bars, cafés).
- Voedsellevering.
- Online winkel.
- Online leren enz.
Gebruik van chatbots
Chatbots dienen als de primaire tool voor razendsnelle interactie met potentiële klanten en vaste klanten. Ze lossen twee groepen problemen op:
- conversies en verkopen. Het is een algoritme om te communiceren met potentiële klanten en terugkerende klanten. Het doel is om de gebruiker naar een aankoop te leiden.
- Ontlast de helpdesk en daarmee de kosten. Dergelijke algoritmen beantwoorden veelvoorkomende vragen en helpen gebruikers bij het oplossen van hun problemen.
Er zijn veel toepassingen voor chatbots. Laten we het over elk in meer detail hebben. De eerste is het gebruik van een chatbot als applicatie waar je alle benodigde informatie over het bedrijf, zijn diensten en producten kunt krijgen, en ook de mogelijkheid hebt om een serviceverzoek achter te laten of een recensie te schrijven. U kunt hier ook blokken met veelgestelde vragen en antwoorden insluiten. Volgens Google wil 65% van de mensen niet via de telefoon met bedrijven communiceren, ze geven er de voorkeur aan online te communiceren, dus het is noodzakelijk om hen deze kans te geven.
Het volgende gebied is marketing. Door de introductie van loyaliteitssystemen, mail en andere functies, veranderen chatbots in krachtige machines om bedrijven te promoten.
Een ander toepassingsgebied voor bots zijn standalone producten. Een fitnessclub zou bijvoorbeeld een chatbot kunnen maken die als personal trainer zou fungeren en individuele trainingssystemen voor gebruikers zou kunnen ontwikkelen en de implementatie ervan zou kunnen monitoren. Dergelijke bots zullen het trainingsproces in de sportschool perfect aanvullen en inkomsten voor het bedrijf opleveren.
Het vijfde gebied van het implementeren van bots is de automatisering van de interne bedrijfsprocessen van het bedrijf. In een marketingbureau kan een chatbot bijvoorbeeld dagelijkse rapporten genereren over alle advertentiecampagnes voor een bepaald project en deze naar de juiste medewerkers sturen.
De voordelen van het gebruik van chatbots in het bedrijfsleven zijn dus als volgt:
- Het Messenger-publiek betreden betekent werken met klanten waar ze al bestaan.
- Bespaar werknemerstijd door processen te automatiseren.
- Verhoog de omzet door het gebruik van nieuwsbrieven.
- De chatbot kan optreden als salesmanager en periodiek nuttig advies geven en onopvallend vertellen over de producten van het bedrijf.
- Verzamel feedback van klanten.
Nieuwe onderdelen van het bedrijf: botarbitrage

Chatforma evolueert voortdurend!
Ons bedrijf ontwikkelt zich snel en opent daarom voortdurend nieuwe gebieden voor de implementatie van bedrijfsstrategieën. De volgende activiteiten van Chatforma zijn onder meer:
Ontwikkeling van een eigen token. Voor een efficiëntere en goedkopere afwikkeling creëren we onze eigen interne valuta op basis van de Blockchain genaamd C-BOT (CBT), waarvoor u de diensten van het bedrijf kunt kopen. In de toekomst zal het CVT-token verschijnen op cryptocurrency-uitwisselingen.
Algemene ontwikkeling van het bedrijf. De uitdaging is om bestaande chatbotdiensten te schalen om ze nuttiger te maken voor leden van de cryptogemeenschap. Daarnaast willen we bibliotheken creëren voor Bounty- en Airdrop-programma's, evenals voor openbare evenementen voor het aanbieden van munten, om diensten toe te voegen die verband houden met investeringen en handelsstrategieën.
Arbitragehandel is een nieuwe profielrichting, die niet alleen de ontwikkeling van bestaande functionaliteit impliceert, maar ook de introductie van fundamenteel nieuwe kansen voor onze klanten. Een van de doelen voor de nabije toekomst is het ontwikkelen van een arbitragebot waarmee gebruikers kunnen verdienen aan cryptocurrency zonder enige handelsvaardigheden of ervaring. De bot voert zelfstandig bewerkingen uit.
Het bedrijf is van plan een arbitragebot te gebruiken om winst te maken door te profiteren van marktinefficiënties. We kozen voor de arbitragehandelsstrategie omdat dit de minst risicovolle handelsstrategie is in vergelijking met andere handelsstrategieën.
Wat is arbitragehandel?
Arbitragehandel verdient geld met het verschil in prijzen van digitale activa. Handelaren kunnen het handmatig volgen, wat erg tijdrovend is, of speciale software gebruiken, wat efficiënter is, omdat het de klok rond arbitrage en onmiddellijke transacties mogelijk maakt.
Er zijn verschillende soorten arbitrage, afhankelijk van de mate van automatisering:
- handmatige arbitrage , wanneer een handelaar onafhankelijk het prijsverschil volgt, bestellingen aanmaakt en geld tussen sites overboekt;
- monitoring via een bot - een speciaal geconfigureerde bot analyseert prijzen op de sites en informeert de gebruiker over winstgevende paren;
- automatische arbitrage — een uitwisselingsbot of -service voert automatisch transacties uit. De bot is geconfigureerd om prijzen te volgen, bestellingen te plaatsen, munten over te dragen naar een of andere beurs en ze daar te verkopen. Je kunt zelf een bot schrijven of er een kopen.
Cryptocurrency-arbitrage is een plastische vorm van handel. Elke gebruiker kan het voor zichzelf aanpassen met behulp van verschillende strategieën. Een van de meest populaire zijn de volgende:
- Eenvoudige arbitrage. De taak is om een bepaald actief op de ene beurs goedkoper te kopen en het vervolgens voor een hogere prijs op een ander handelsplatform te verkopen. U kunt de arbitrage van cryptocurrencies volgen door de prijzen van crypto-uitwisselingen te vergelijken.
- Schema met conversie. In sommige gevallen kan bij het kopen van een munt het inkomen worden verhoogd door deze eerst over te hevelen naar een ander actief. De strategie kan worden toegepast wanneer een arbitragespecialist de mogelijkheid heeft om te verdienen aan de conversie van activa binnen de beurs. Voorbeeld: $ 10.000 kan 1 BTC kopen. 1 BTC is gelijk aan 42786 XRP. 42786 XRP kan op zijn beurt, vanwege het verschil in tarieven, meer kosten dan de aanvankelijk geïnvesteerde $ 10.000. Er kunnen veel meer cryptocurrencies deelnemen aan de regeling dan beschreven in het voorbeeld.
- Werk met wisseldeposito's. Voor arbitrage moet u van tevoren accounts aanmaken op de handelsplatforms van belang en portefeuilles aanvullen. Op het moment dat een cryptocurrency op de ene beurs in prijs stijgt en op een andere goedkoper wordt, moet u de volgende bewerking uitvoeren: kopen waar de prijs lager is en verkopen waar de koers hoger is, en vervolgens de deposito's gelijkmaken.
Cryptocurrency-arbitrage heeft een aantal voordelen, waarvan de belangrijkste zijn:
- De mogelijkheid om snel en veel te verdienen.
- Onbeperkt inkomen. Er zijn geen limieten op het aantal transacties.
- Het breedste bereik. De arbitragespecialist heeft altijd veel mogelijkheden om deals te sluiten.
- Arbitrage kan anoniem zijn. Om dit te doen, moet u privacygerichte platforms gebruiken. Stormgain bijvoorbeeld. Deze site is ook handig om te gebruiken voor het bewaken van cryptocurrency-arbitrage.
Messenger-marketing is een moderne manier van promotie

Tegenwoordig zijn instant messengers de meest populaire applicaties voor elke smartphone. Hun publiek groeit voortdurend en zal volgens marketeers eind 2022 wereldwijd 3 miljard mensen bereiken. De opkomst van een nieuwe businesstool - messenger marketing - was een logisch antwoord op deze trend. Messenger-marketing is een systeem van communicatie met de doelgroep in instant messengers, die bedrijven gebruiken om wereldwijde marketingtaken op te lossen. In dit artikel zullen we het hebben over waarom merken instant messengers moeten gebruiken.
Waar klanten wonen in 2022
Boodschappers stormen ons leven binnen en vervangen e-mail, sms en zelfs telefoontjes, omdat het gemakkelijker en sneller is om erin te schrijven en een antwoord te ontvangen. Volgens Statista is het aantal instant messengers in 2020 bijna verdubbeld. Deze apps zijn ideaal om klanten te informeren over "vervaldatum"-evenementen: flash-verkopen, kortetermijnpromoties, situationele inhoud. Een ander sterk punt van messengers is de veelzijdigheid. Naast communicatie kunnen merken de functionaliteit van deze applicaties gebruiken voor promotionele mailings, bestellen en als contentmarketingtool.
Een van de sterkste argumenten voor messenger-marketing is vindbaarheid. Volgens deze indicator verliest de gebruikelijke e-mailmarketing vele malen ten opzichte van messengers. Volgens UniSender lag de gemiddelde open rate van e-mail de afgelopen 5 jaar rond de 8%. Volgens een onderzoek van Hubspot ligt dit cijfer bij Facebook Messenger op 80%.
Een verkooptrechter en klantbehoud bouwen met behulp van chatbots
Bij de eerste aanraking is het publiek in boodschappers meestal koud. Om het tot het beoogde resultaat te brengen, is het noodzakelijk om de gebruiker langs een pad te leiden waarin elke volgende stap wordt bepaald door de logica van de vorige. Dit communicatieschema wordt een verkooptrechter genoemd.
Met de trechter kunt u:
- zet abonnees 24 uur per dag om in leads en zonder het gebruik van complexe marketingtools;
- klanten snel adviseren over eenvoudige problemen;
- facturen uitgeven;
- enquêtes houden en snel feedback krijgen van gebruikers.
Met behulp van chatbots kun je van een trechter een automatische trechter maken en het proces volledig automatiseren. Hiervoor heb je nodig:
- Ontwerp een trechter en denk na over elke fase.
- Creëer de juiste content - loodmagneten, opwarmposten, tussenproducten.
- Bouw een automatische trechter in de chatbotconstructor.
- Zet een leadgeneratieproces op zodat nieuwe gebruikers regelmatig bovenaan de trechter komen.
- Bereken efficiëntie en optimaliseer.
In tegenstelling tot een automatische trechter, die een heel systeem is, is een chatbot een hulpmiddel waarmee u een specifiek scenario kunt creëren in elke fase van de automatische trechter.
Bij messengers is de gesprekspartner belangrijk, en zo'n gesprekspartner vanuit de businesskant is een supportservicespecialist, salesmanager of, in het geval van procesautomatisering, een chatbot. Hij is de schakel tussen bedrijf en klant. Na mogelijke communicatiescenario's te hebben voorzien en de chatbot correct te hebben geconfigureerd, krijgt het bedrijf een onvermoeibare 24-uurs assistent.
Doelgroepsegmentatie en conversieverhoging via chatbots
Boodschappers markeerden het begin van het tijdperk van personalisatie van inhoud en marketingaanbiedingen met een nauwkeurigheid voor elke klant. Dankzij deze segmentering kunt u de effectiviteit van communicatie aanzienlijk verhogen. Je verkoopt bijvoorbeeld schoenen en accessoires en je hebt een actie. Dankzij de bot weet je in welke modellen abonnees geïnteresseerd waren, wat ze in enquêtes hebben beantwoord, enz. Dit zal je helpen relevante mailinglijsten op te bouwen.
Chatbots kunnen u helpen de websiteconversies te verhogen. Online financiële dienst Webbankir vatte het werk van de chatbot samen in de Viber en Telegram instant messengers een jaar na de implementatie van de dienst. Dankzij de introductie van chatbots is de omzetting van verzoeken in leenaanvragen 8,5 keer zo groot geworden. Was het eerder 10%, nu is het 85%. De gemiddelde wachttijd voor een reactie werd 4 keer verkort - van 8 naar 2 minuten.
Tot slot sommen we nog eens de belangrijkste voordelen van messenger marketing voor bedrijven op:
- Het is niet nodig om constant te betalen voor advertenties voor dezelfde doelgroep.
- Gebruikers worden bij de ingang gekwalificeerd, zodat managers begrijpen aan wie ze goederen of diensten verkopen.
- Een deel van de leads wordt zonder tussenkomst van managers of operators tot een aankoop gebracht.
- Abonnees krijgen snel antwoord op hun vragen en nemen sneller beslissingen.
- Je basisstation kan niet worden gestolen, omdat abonnees in sociale netwerken worden toegewezen aan de community en telefoons in de chat worden toegewezen aan een specifiek account.
- U kunt gebruikers niet alleen betaald, maar ook gratis abonneren.

Website: https://www.chatforma.com/
Facebook: https://www.facebook.com/chatforma/
Telegram-kanaal: https://t.me/chatforma
Telegram Bot: https://t.me/chatformabot
Discord: https://discord.gg/CSEYeYJ3Yv
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCiA6Yd8WyDaWtslMaPz9mHQ?view_as=subscriber
Schrijver: oladirano23
Comments
Post a Comment